Aanmelding verwerkt?

Heb je je bij ons aangemeld, maar heb je nog niets gehoord? We leggen je graag uit wanneer je je zorgpolis krijgt.

Is mijn aanmelding al verwerkt?

Heb je je bij ons aangemeld? Je bent van harte welkom! Achter de schermen gaan we direct voor je aan de slag. We kijken of je gegevens compleet zijn en of je een betalingsachterstand hebt bij een andere verzekeraar. Is alles in orde? Dan ontvang je binnen enkele dagen je nieuwe zorgpolis.

Meer informatie nodig

Soms hebben we meer informatie nodig om je nieuwe zorgverzekering in orde te maken. We controleren namelijk of je een zorgverzekering mag afsluiten volgens de regels van de Zorgverzekeringswet. Je ontvangt een e-mail waarin we uitleggen welke gegevens of documenten we van je nodig hebben. Heb je zo'n e-mail gekregen en wil je ons iets sturen? Neem even contact met ons op.

Contact met VinkVink

In sommige situaties krijg je van ons geen zorgpolis, omdat je volgens de Zorgverzekeringswet geen Nederlandse zorgverzekering mag hebben. Dan krijg je van ons bericht hierover.

Premieachterstand

Je kunt bij ons geen zorgverzekering afsluiten als je een premieachterstand heb bij je huidige verzekeraar. In dat geval krijg je van ons bericht dat we je verzekering niet kunnen opzeggen. Ben je het hier niet mee eens? Neem contact op met je huidige verzekeraar. Is alles alsnog op tijd geregeld? Meld je opnieuw bij ons aan.